torsdag 1 oktober 2009

Wrooom

Ojojoj vad länge sen jag upplyste folket om mitt sjukt fartfyllda liv!

Lördag: Båtfixardag med avslutning inne i stora staden. Vid midnatt satt jag i en taxi hem till ön igen. Tidig kväll...

Söndag: Leone blev doppad i kyrkan och mottagen av Gud. Fint. Sen blev det vidare till nästa minimänniska som firade sitt första år på denna jord. Hon fick en sko av oss, en jätte stor röd sko som hon kan sitta i. Fin :)

Måndag: Jag gav mig fan på att få tillbaka min motivation och jag vann, jag segrade! Kl 19.00 reste jag mig upp och sjöng att solen steg över Råsunda tillsammans med kärlek och vänner!

Tisdag: Motivationen är kvar och efter en effektiv dag snörar jag på mig de dammiga joggingskorna och tar mig ut i terrängen. Jag är stark och jag klarar hela rundan med bravur.

Onsdag: Pirrig i kroppen efter sjukt bra nyheter som går i print kl 17.00. Dyker ner i soffan och njuter av Greys. Hon lever, hon skrattar - jag är lycklig serienörd.

Torsdag: Upp innan gryningen och inser att det är nollgradigt ute. Hösten är här. Kör min kärlek till Danderyd där han checkar in på operationsavdelningen. Jag har lite ångest i ben o armar men han är lugn som en filbunke. Ledband ska spännas fast igen. Nu sitter jag här med en icke fungerande mailbox och funderar på om detta ska vara dagen då motivationen kraschar igen?

2 kommentarer:

H-lena sa...

Kom igen Malin. Kom igen. *klapp-klapp*

Prytz sa...

U can do it baby!!! Du har uppenbarligen vind i seglen just nu! Good 4 U!!!!!!
Kul med glada nyheter ;)
Hälsa Tompan från mig, haha. den stackarn. men fan hellre att det händer nu än i juni el juli kanske... :)
och du.....dog inte Grey eller vad hon heter?
PÖSS