tisdag 27 oktober 2009

Skor gör varje kvinna lycklig

This is for you Japan! ;)

Ok Malin, kom på något genialt.... hum hum hum....
Börjar med att dela med mig av en ganska rolig slip


Idag tänker jag pipa upp till Kista centrum på lunchen och jaga skor! Ok att hösten tar kål på livslusten, MEN - det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Så, shoppalong!

Jag måste berätta, jag har 9 månader av glädje framför mig. Jag vet vad ni tänker, men nej nej. Ingen skorpa, ärta, bulle eller vad man vill kalla det utan bara ego glädje!
Först drar vi på kryssning i karibien, not bad not bad

Sen flyttar vi in i vårt första hus, wawawewa
Sen kommer Japan hem och målar vårt hus ;)
Sen gifter vi oss, tatatadaaaa


Måste säga att den här vintern nog inte kommer bli så illa trots allt...

1 kommentar:

Prytz sa...

Tänk på mig när du shoppar skor... för här blir det inte mkt av edt ;) så bäst du shoppar ett par extra till dig sj, och låtsas att de e till mej.. haha
Fan va glatt det låter med så mycket glädje i mörkret, gissar att det strålar i waxholm just nu :)
Och FAN! va det skall målas, hör upp!
Kram