måndag 26 oktober 2009

Wazzup


Måndag igen. Och inte bara måndag utan grå och blöt måndag.
Suttit med mailboxen öppen ett tag nu men får panikångest över att börja - så mycket där i...

I torsdags kom chefen till Sverige, annual review och marknadsplanen skulle sättas för nästa år. Ja, det var bara att börja! Vi hann precis och en lagom utpumpad Malin åkte lyckligt hem på fredagseftermiddagen - helg!

Lördag, sängen är gudomligt skön, kl är 06.00.... PIP PIP PIP PIP.... Alarmet ringer, faaaan. Högskoleprovet... inte för mig alltså utan för alla unga eldsjälar som har hela den fantastiska studietiden framför sig. Jag, som numera är gammal i gamet (trots att jag får visa legg för allt) sitter provvakt. Kommer ihåg hur jag alltid undrat hur folk kan göra det, har de inget bättre för sig? Nu sitter jag där och leker gestapo. Men bra pengar iallafall och med hus, karibienresa och bröllop inom loppet av 9 månader så känns provvakt som ett bra lördagsnöje! Kvällen bestod inte av glitter och glamour utan det blev krabba framför TV'n med en sovande grabb bredvid.

Söndagen däremot var HELT FANTASTISK! Vaknar ovetande om hur bra den kommer bli. Vaknar helt utan planer. Sen ringer telefonen, tadaaa.... Pappa! Han har mellanlandat i Sverige och kommer ut till mig! Bästa bästa!!! Visar huset och bröllopsplanerna. Åh vad glad jag är att han är där!

Kvällen spenderas hos M&F. Grabbarna framför fotboll, tjejerna framför Mario Cart. ALLA var ute efter mig!! WTF.... Sen blev det Thai och skräckfilm. Helgen var fulländad....

Inga kommentarer: