tisdag 4 januari 2011

2010 - Vad hände?


Januari: Jag befann mig i ett iskallt Florida, redo att åka hem till vårt nya hus!

Februari: Jag o Tompan firade tre år och jag köpte min bröllopsklänning. Planerade bröllopet samtidigt som vi renoverade huset och jobbade för fullt. Inte konstigt att man typ gick in i väggen!

Mars: Midvintern släppte sitt tag och vi såg vår rabatt för första gången! Solen var verkligen välkommen och ett måste för att jag skulle få tillbaka energin.

April: Jag fick glasögon, vi renoverade duschen och semestrade i Barcelona! Bra månad!

Maj: Hittade äntligen klänningar till mina tärnor! Sprang vårruset helt otränad och slet med att polera båten.

Juni:Möhippa, helt galet roligt!!! Stack till Tylösand och skämdes bort och stack till Tyskland för spritorgie. Fyllde även år och fick en fantastisk cykel av min älskling!

Juli: Vad mer kan man säga än att jag gifte mig med världens finaste människa?

Augusti: Bröllopsresa till Kroatien och sen tillbaka till verkligheten...

September: SD kom in i Riksdan, Mickis gifte sig med sin Pontus och vi köpte en ny soffa!

Oktober:Snön kom till Sverige och den är fortfarande kvar. Fina katten Sigrid flög till himlen och jag köpte en himmelskt varm jacka!

November: Tompan fyllde 30 och jag klädde ut mig till en död Lucia. Ja, inte samtidigt men...

December: Flygkaos i hela Europa, jag fastnade i Frankfurt efter en tripp till Malta, men kom hem. Vi köpte Pelle, världens finaste katt och hade för första gången jul hos oss!

Inga kommentarer: