måndag 17 januari 2011

Måndagsåsikter


Varning - köp inte Oriflames ögonkräm Time Reversing Restoring Eye Cream!! Jag satte på mig det i lördagskväll, vaknade upp och kunde se min kind... Svullnade upp totalt och var helt röd och supertorr! Fortfarande inte bra även om det gått ner lite. Tompan tyckte jag skulle stämma dom, skulle jag gjort om ja bodde i USA. Jag säger bara jäkla skitprodukt!


Det har ju vart Elle galan, den enda kändisfesten som Alex Schulman går på för övrigt. Dock ska jag inte kommentera honom utan denna wannabe Lady Gaga eller har hon bara glömt byxorna? Och vad gör Linda Sundblad? 1+1 = totalt misslyckat


Vill även passa på att ifrågasätta när folket ska inse att Johan Palm INTE är en söt flickfavorit? Herrgud...


Om jag någon gång råkar ut för att en älg kommer ivägen för mig så hoppas jag att det blir såhär. Bara ett litet obetydligt sista inlägg...

Inga kommentarer: