söndag 16 januari 2011

Helgen

Varför består veckorna av så många söndagar för? Röstar för fler lördagar! Men än är inte helgen slut, har ju trots allt hela dagen kvar!

I fredags mötte jag upp mina fina tjejer på Vapiano, sen gick vi vidare till Griffin bar vid centralen. Tummen upp! Jag kan varmt rekommendera det stället!


Innan jag åkte in till staden fick jag för mig att klippa till min lugg som blivit för lång... Lesson learned - gör aldrig det! Hahaha, ser ut som en mupp med en alldeles för kort lugg som dessutom är sned OCH spikrak på sidorna.... Tack o lov för hårnålar!

Igår började vi dagen med frulle på bageriet, mysa! Sen en sväng till Lions men inga fynd så det blev hem och för o renovera hela dagen lång! Inte roligt men blir ju bra... Just nu står Tompan på taket o skottar snö men sen är det dags att fortsätta...

Var även lite drama igår när Pelle valde att klättra upp i vår björk. Han kom upp men inte ner... Satt och skrev högt där uppe så Tompan fick leka brandman. Men som i alla sagor blev det ett lyckligt slut och Pelle sov resten av dagen - i badrummet vi håller på att renovera. Inte vara ensam efter en sån läskig upplevelse - icke. Idag har han dock glömt gårdagen så vilden är framme igen...

Lördagskvällen bjöd på bio - The Tourist. Jag skrattade mycket så ger den bra betyg.

Inga kommentarer: