torsdag 20 januari 2011

Vilken jävla skitdag

Igår när jag kom hem och skulle starta igång jobbdatorn klev katten (som vanligt) upp på den. Något som inte var som vanligt var att hela skiten gick sönder. Utsidan ser ut som vanligt men hårddisken dog. Big time.

Idag har världens bästa Calle suttit hela dagen och försökt rädda allt. Förgäves.

Det här skapar lite problem....
1: Datorn är 2 mån gammal
2: Ringa till chefen och säga att både datorn och iPhonen gått sönder
3: All information jag inte lagt i ifoldern är borta för evigt
4: All information jag lagt i ifoldern de senaste 2 månaderna kanske är sparade på desktopen istället för på servern för att vår sjukt dåliga support gjort bort sig när jag bytte namn.
5: Allt jobb jag gjort de senaste 2 månaderna är borta = hela marknadsplanen för 2011...
6: Vi är mitt i ett uppköp och det gäller att visa framfötterna nu.... Jag är stympad så det är kört för mig

Skjut mig!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: