lördag 20 september 2008

Exploderar

Ibland kan jag verkligen bete mig så konstigt, så att jag inte förstår det själv! Kan verkligen explodera av islka för så små enkla saker... Otroligt enerverande, måste lära mig att hantera det temperament som jag tydligen har! Hur lär man sig det när man är 26 år? Ingen aning, men försöka är en bra början tycker jag...

15.30 har jag en date med en underbar vän utanför dramaten. Blir en höstpromenad på djurgården. Att hon är gravid är helt otroligt underbart! Hon kommer blir världens bästa mamma, det är jag helt övertygad om! Hon kommer bli morsan alla vill hänga med!

19.00 är det middag hos några vänner här i Vaxholm. Dom har köpt nytt matbord, mycket spännande! Blir rödvinsfnitter och god mat!

Nu blir det att packa lådor. Trycksvärta på fingrarna och hög musik it is!

Inga kommentarer: