söndag 28 september 2008

Hösthelg & bäbbakläder

44kvm och massor av lådor.
Småbakis ska jag dra på mig plasthandskarna och skrubba köket. Fantastiskt! :/ MEN, 2 nätter kvar sen bor vi äntligen i vår nya lya! Vi är båda smått lyriska, min älskling väckte mig kl 8 imorse för att berätta hur glad han var. Söt... Men låt mig sova! ;)

Jag kommer inom den närmaste framtiden att leva för lägenheten. Ja o min T ska bygga bo! Kommer bli så fint! Nytt hem, nya möbler!

Vilken mysig hösthelg det varit (är)! Igår var det marknad nere i hamne, det var lite mysigt trots att den va lite liten. Inhandlade världens sötaste klänning till lilla Sigrid. Nu har babyshoppingen börjat, kommer inte kunna sluta! Allt är så bedårande sött! Men ja, söt bäbba kräver söta kläder så ja hjälper gärna till! O om 2 månader kommer den ännu en liten tjej. Längtar med spänning!
Efter Vaxholmspromenaden blev det kaffe & bullar hos en vän. Perfekt lördag!
Kvällen blev dagens, pizza och SingStar hos en vän i stan. Planen var att vi skulle på rockpartaj på Ego men vi kom aldrig så långt. Lite trist men känns bättre idag, både i plånboken och huvet!

Nu ska jag dra på musik och stänga ner köket!

Inga kommentarer: