tisdag 23 september 2008

Hur tänkte jag nu?

Ny vecka, nytt liv. Ja, det är planen iallafall...

Har funderat på det här, ska man se ut som en 18 åring i kroppen, eller är kvinnliga former (läs otränad) inte lite inne? Kan man ändra sin livsstil totalt eller är man körd i träsket där sambolivet sakta fyller ut byxorna till sprickningsgränsen?
Jag tror ju att jag en dag ska bli så där smal igen, jag tror verkligen det. Dock kan jag bli fundersam över min säkerhet med tanke på att jag med på samma sätt inte tror att jag kommer att börja träna... Fundersamt undrar jag - Hur tänkte jag nu??

Jaja, en dag i taget. Idag ska jag gå på core kl 18. Skrämma slag på mina muskler och hoppas att åtminstone lunchens jättelass av raggmunkar halveras...

Trots misstaget att följa med till foodcourten på lunchen måste jag ändå stolt påpeka att jag nu är inne på dag två utan kakor...

Inga kommentarer: