fredag 19 september 2008

Bitterfitta

Fredag. Insett att detta är min bästa dag. Jag vaknar alltid lycklig på fredagar. Det spelar egentligen ingen roll om helgen innebär något spännande eller inte. Det är snart helg och jag är ledig!! Jag har insett att mitt liv går ut på att lida mig igenom veckodagarna och leva för helgerna... Inget unikt men ändå är det något jag måste ändra på! Snacka om att man annars är dömd att bli en bitterfitta!

Idag har jag även hjälp min andra hälft att få klart sin hemtenta. Insåg snabbt att om det var något jag var bra på så var det att plugga. Jobba, njaa... hoppas att jag bara hamnat fel annars kommer livet bli längre än väntat...

Måndag, ny vecka nya tag. Jag ska vakna varje morgon och vara positiv och jag ska återigen börja träna! Denna blogg ska bli mitt samvete

Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: