måndag 29 september 2008

Besatthet & noll action

Sitter här efter lunch och känner mig nöjd! Blev inget jättelass med pannkakor, raggmunkar eller annat tungt utan en bra sallad! Så ska det se ut! Känns bra att påbörja veckan på detta sätt, får se hur jag lyckas resten av dagarna...
Blir dock ingen träning, om man bortser från den flytten! Alltid bra att se det positiva i fysiskt arbete, blir lättare att acceptera den tunga soffan som trycker mot ansiktet i trappan & flyttkartongen som skaver in i händerna då!

Ibland blir jag en aning förundrad över hur mycket jag tänker på mat & vikt och över hur lite jag gör åt saken! Ska det dåliga samvetet bränna bort den lite för stora sittdynan eller vad är min plan? Snacka om noll action!

Dagens positiva är iallafall att min nya marknadskollega ska börja träna med mig! Bra, nu kör vi! Antar att jag får räkna bort denna vecka, så nästa tisdag ser ni mig stöna ikapp med friskistanterna på core passet!

So long!

Inga kommentarer: