fredag 6 februari 2009

Bakis, och helgen har inte börjat

Äntligen fredag! Bara några timmar ifrån ledighet, fantastiskt!

Bakis idag, Guitar Hero kväll med jobbe igår. Mycket trevligt! Hahaha, jag och Jenny körde en uppvärmning på en bar i Kista centrum, jävla tufft! Sen tog vi en taxi till Rotebro... Äh! Det här är verkligen världens sämsta och mest ointressanta inlägg ever, jag vet, förlåt... Men jag jobbar på att hamna på Helenas lista "årets sämsta blogg"....

Nu ska jag förbereda en presentation jag ska hålla om en halvtimme, yej....

Lovar att snart skriva ett sjukt härligt inlägg.. Kanske..

2 kommentarer:

H-lena sa...

Hahaha... Du är inte där; inte på långa vägar. Ska visa dig nån dag vem du tävlar mot så ska du se att det är omöjligt att krossa. Mohaha.

Har du tänkt mer på båtarna?

H-lena sa...

Full igår? Jorå. Bakis idag? Jorå.

Ville bara säga att jag utmanar dig. Kolla min blogg för mer info. :)