torsdag 12 februari 2009

Kärlek på ett otvunget sätt

Bara för att få klaga lite först... Mail kan jag verkligen bli galen på. En sak som stör mig mest är folk som skickar rödmail hela tiden, som har det som default. Why?? Då blir jag anti och skiter i det istället!


På lördag är det alla hjärtans dag... Phu, jag blir stressad av att man då måste hitta på något genomtänkt och unikt. Alla mina idéer slutar upp i stora summor pengar och blir därmed skrotade. Så nej, jag tänker bara vara mig! =)
Kvällen blir tillsammans med min älskling, absolut, men inte ensamma framför tända ljus utan tillsammans med lillebror och hans vänner - 25 års fest! Jag har köpt nya fina pumps som jag ska strutta runt i, yej!


Nästa måndag får jag hämta ut min bil! Längtar som ett barn på julafton!

Imorgon är det fredag, gud vad skönt! Har alltid mycket på jobbet, javisst, men denna vecka har varit extra tung för huvudet!

1 kommentar:

H-lena sa...

10 min av melodifestivalen har gått. Lili och Susie ska upp. Meddelar om det suger. Puss!