onsdag 18 februari 2009

Hotellcharm


Ligger på hotellrum i Holland och ska strax krypa ner och sova. Sist jag sov på det här hotellet vaknade jag vid 5 på morgonen av att grannarna hade sjukt högljutt sex.. Antingen fejkade kvinnan eller så var mannen en riktig hingst för hon kom nog en 6-7 ggr under en timmes kaninmaraton. Mycket otippad sak att vakna av på ett hotell som detta (business) vilket fick mig att komma fram till att det antingen var två arbetskamrater som strula runt på en affärsresa (får mig att tänka på en viss person...) eller så var det en ensam affärsman som hittat en holländsk glädjeflicka... Ja, välj ni själva! =)
Planen var att jag skulle sova innan 22.00... Verkar gå över tiden lite. Mitt nya mål är innan 22.30. Så, jag har 25 på mig att blogga lite, kolla några mail, packa ihop mina pryttlar samt ringa äskil o säga godnatt. Kommer gå kanoners!
Imorgon kl 06.00 bär det av till Tyskland för 2 dagar marketing möte. Ska bli trevligt, ja alltså inte mötet utan kvällsaktiviteterna med resten av EMEA's slavar!

I mitten av mars vill ja o äskil dra till Miami, så håll tummarna för att vi hittar en billig resa!!! Schanks!

Dags att kolla mail så jag kan ringa mitt samtal.

Inga kommentarer: