måndag 9 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Helena... Jag har funderat på huruvida jag kan genomföra uppdraget då alla bloggar jag läser redan blivit utmanade. Men jag bestämde mig för att bryta mot regeln och köra ändå! Reglerna var som följande:

* Gå in i mappen Mina bilder (eller den mapp där du har dina bilder)
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade! (Det är här jag fäjlar)
Den enda jag vet som inte är utmanad än är Felicia så jag får skicka vidare detta till henne!


Spänd gick jag in bland mina bilder och följde anvisningarna och tada!! Denna bild kommer från min, Wirres och Marias spontana resa till Hamburg/Bremen i somras. Wirre surfa in på Ryan Air, leta efter billigaste resan och iväg flög vi till Tysklands norra region. Vi bodde på hostel och insåg snabbt att det skulle innebära pissljummen öl och varmt rosévin. Vad gör man? Jo man letar reda på en taracottakruka i närmaste mataffär, släpar den längs Hamburgs gator och försöker fylla den med kallt vatten. Resultatet? Pissljummen äcklig alkoläsk och varmt rosévin, men sjuuuukt mycket skratt! Denna följde självklart med vidare till våra bravader i Bremen. Här donerades den dock till nästa hostel. De ville inte ha den, mycket mystiskt tyckte vi.

Väntar med spänning på var sommarens spontanresa för oss!

Inga kommentarer: