torsdag 21 januari 2010

Förkärlek

Avreagering: Jag har andningspaus nu... Vi Jobbar i ett CRM system som heter Siebel. Jag HATAR det!! Vi ska byta över till SAP nu, fy fan va skönt!

Jag har en förkärlek till post-it lappar. Man kan sätta dem överallt och de är lätta att slänga så fort man använt informationen på dem! De har blivit mina bästa vänner och mina mobila todolappar!


Inget konstigt med det, förrutom att jag utöver dem alltid skriver en välformuelad todo lista kvällen innan... Jag vet, mysko...


Igår var vi på middag hos J&H. Vardagsmys är bästa myset! Njöt av god mat, kladdkaka, massagestol, TV och gott sällskap!

Här är vår hall. Titta vad vitt och fint det är!! Ja, vi ska lägga in golv och nej vi ska inte ha de där sakerna där. Rakt fram ser man ett mörkt vardagsrum med utsikt mot baksidan. Om man tittar riktigt noga ser man även vårt valv in till matrummet. Pizzeriavalvet... :/ Men Tompabo har fått en såg så den ska BORT! In till höger ligger kök.
Här bor vi =)

1 kommentar:

Camilla sa...

Då delar vi förkärleken för post-its! :D

Det är så roligt att se bilder från huset, keep them coming!