söndag 24 januari 2010

Helgens nyheter

Så var den helgen förbi!

I fredags hade vi middag med vänner här - invigning! :) Spelade spel o sen kom några fler över. Här finns det både stjärterum o hjärterum! Jag vill att alla känner sig supervälkomna när som!

Lördagen fick jag för mig o måla elementskyddet som var i trä.... Fy fan vad jobbigt! Tog en hel dag nästan, pill pill pill! MEN, det blev jätte fint! Målade även köket vitt så det känns fräsht nu även om allt ska blåsas ut inom kort!


Idag har det mest vart o fixa klart i hallen, flytta matbord och skotta som stått på schemat. För sen fick vi finbesök av Helena, Vikke, Josse & en liten bebis (magen förståss) Tompan testade även o stoppa i antensladden för o se om vi kaaaanske kunde få in SVT... HAHAHAHA, vi fick in hur mycket kanaler som helst! Så nu är jag sjukt omotiverad till o måla. Vill bara njuta av TV'n, o så blir d nog! =)


Imorgon ska jag ta mig an trappen.... Uppdatering kommer självklart!

Inga kommentarer: