söndag 10 januari 2010

Superlativ





Nu har första helgen hemma gått, och den har varit fantastisk! Gud så jag har saknat alla. Jag är lyckligt lottad. Har världens finaste kille som alltid finns där. En svärfamilj som är så härlig att jag ibland måste nypa mig i skinnet för att förstå vilken tur jag haft. Och vänner som får mig att må så bra.

I fredags var vi hembjudna till underbaraste M&F på härlig middag och kortspel. Där känner jag mig hemma, avslappnad och lycklig.
I lördags var vi hembjudna till J&H. Finare människor får man leta efter. Otroligt generösa och har alltid ett ess o rockärmen, svårt att misslyckas med en kanonkväll där!
Att nämna är att detta är Tompans bestmen - perfekta!

Imorgon börjar jobbet på riktigt, kan kännas tungt men 18.00 får jag krama om fyra grymma tjejer som jag längtar efter så jag ser bara fram emot måndagen! En kommer jag dock ha svårt att få runt armarna om för om 4 veckor kommer det ut en liten tjej ur henne! Wow!!


Livet är faktiskt lika bra på den här sidan av Atlanten, viktigt att komma ihåg det när mamman o pappan känns långt borta.

2 kommentarer:

Prytz sa...

du är klok du...

Thomas Diedrichs sa...

Du e fin du dellert, älskar dig! Puss

/ Tompa