onsdag 20 januari 2010

Modernitet eller raritet?

Tvättade bilen imorse, tänkte att den kunde stå o torka i vårt garage på jobbet. Åkte 2 km efter tvätten och den är redan smutsig igen. Så jäkla skitigt överallt! Trodde 2 minus skulle hålla snön relativt kall men den smälter sakta bort. Höll på o köra på två rådjur också, men eftersom jag är en grym bilförare lyckades jag trycka på bromsen...

I helgen är det bröllopsmässa på Grand Hotel, dit hade jag och Tompan tänkt att dra oss! Få lite inspiration. Sen är det dags nästa helg också, i Nacka med Sara!
Andas bröllop, lev bröllop! Önskar bara min andra brudtärna kunde va me :(

Igår bytte vi knoppar i köket. Har aldrig förstått mig på det här med träklossar till knoppar. Har det varit modernt eller har det bara varit billigaste alternativet?
Så här såg iallafall vårt vackra moderna kök ut med klumparna på plats!

Men några skruvningar senare hottade vi till det enormt (?) med dagens billigaste knoppar från IKEA. Knoppar - fan va dyrt det är btw! Kommer riva köket framöver så tänkte inte lägga en förmögenhet på provisoriska knoppar... Så här fint blev det iallfall. Modernt, skinande, lyxigt ;)

2 kommentarer:

H-lena sa...

Jag vill komma och SEEEE! När, när, när?!

Malin sa...

haha, på söndag kommre Josse o Vikke om du vill haka :)