söndag 3 januari 2010

Paradiset

Var ska jag börja....

Vi har haft 8 fantastiska dagar i strålande sol mitt i karibien! Svårt att smälta alla intryck, har verkligen varit precis så häftigt som man tror att det ska vara.
4 hamnar
Labadee: Royals egna ö, rena paradiset! All mat och dryck flyttas av båten och man lever på en all inclusive ö mitt i paradiset.
St.Thomas: Storstad och vackra laguner. Galen taxifärd först upp för berget och sen ner på andra sidan. Tompan lekte säl hela dagen i vågorna...
San Juan: Fattigt, bullrigt, exotiskt. Sjuka kråkstäder... Inget bad här inte utan detta var det kulturella stoppet.
St.Maarten: ÅH vilket drömställe! Jag gapade hela dagen och försökte suga in så mycket intryck jag bara kunde! Helt fantastiskt!!!

Sen var det sjödagar ombord... Ja, man kunde spela minigolf, golfsimulator, bada, åka surfmaskin, äta äta äta, klättra klättervägg, dricka rom, spela basket, åka skridskor, gå på shower, dansa, gå på bio, äta lite mer, shoppa, spela pingis, sola, festa..... You name it!

Är brun nu, japp.... Dock var det 11 grader när vi gick av båten imorse så kan bli så att man är vit agom tills man kommer hem igen. Men det är nog ingen som tycker synd om mig för d? ;)

Bilder kommer komma upp i massor när jag kommer hem - ingen sladd med mig tyvärr!

Nu ska vi hänga i Fort Lauderdale till onsdag, sen är det dags att åka hem igen. Och även om vi har haft det bättre än bäst så ska det bli härligt att komma hem till vänner och vårt nya hus!

1 kommentar:

Anonym sa...

va bra att ni har fått se lite sol iaf =)


ooo va skönt att ni snart kommer hem! har saknat er massor!!!

kram kram
Frida