måndag 19 januari 2009

Allt länkas samman



Jag tror att jag någon gång under dagen kommer att somna. Jag är så trött att jag döööör... Hela kroppen värker, känns som träningsvärk med blåmärken on top. Usch, tror jag kom upp i 3 timmars sömn inatt, max! Paniken växer för varje timme som går – kommer jag att få någon sömn alls?Anledningen till att jag inte fick någon sömn inatt är för att jag inte kom upp ur liggande ställning på hela dagen igår. Sov, titta på TV, åt, sov... Anledningen till att jag inte kom upp ur liggande ställning igår är för att jag var dyngrak natten till söndagen... Allt är sammanlänkat...

Att jag nu alltså ska tänka strategiskt, arbeta systematiskt och få en bra start på arbetsveckan känns mest som ett skämt. Kan man sjukskriva sig för utdragen bakfylla?

Inga kommentarer: