måndag 5 januari 2009

Yeah right - I'm dying!


Mannen med en snöflinga för ansiktet är ett frågetecken. Han trodde bilden var för samtliga.. Glömde jag säga att detta är en del av familjen?

Det här med att man ska komma tillbaka utvilad och med ny kraft efter en semester är BULLSHIT!
Jag är helt slut efter att ha åkt skidor hela dagarna, ätit för mycket ost, umgåtts med familjen samt festat i 2 veckor... Ja, jag vet, det är sjukt synd om mig!
Att man ska ha ny kraft, tjena... Jag sitter här på jobebt och stirrar mig blind på alla mail och måsten. Tack och lov att det är ledighet redan imorgon igen... Tror jag ska lägga ett förslag på en nerdragen arbetsvecka. Tisdag-torsdag tror jag skulle fungera utmärkt för mig!

Schweiz var iallafall fantastiskt, as always! Bilder finns uppladdade på Facebook för allas ögon!
Vi hade sol varje dag förrutom nyårsafton, då vräkte snön ner. Dock väldigt mysigt! Nyårsdagen var det klarblå himmel och nysnö. Vi drog ut i offpist med snö upp till knäna, dröm för många, jag svor hela vägen ner! Jag kan inte åka djupsnö! Svetten rann och jag var bitterfitta... Dock glad så fort jag hade fast snö under skidorna igen!

Imorgon flyttar världens sötaste värmländska till Stockholm! ÄNTLIGEN!

Nu ska jag göra en todolista för onsdagen... Idag är endast en förberedelsedag som jag ser det! Och kl 13.00 lämnar jag kontoret för att åka hem igen!

PYSS

Inga kommentarer: