torsdag 15 januari 2009

Dödssynd!!!!!

Jag fortsätter på mitt spår med lika par leka bäst. Jag har ytterligare bevis! Det par som för mig alltid vart mest olika har nu gått skilda vägar.

En trevlig rolig utåtriktad kille och en bitter vänsterbrud med konstiga värderingar. Vi har väl alla väntat på att han ska komma på bättre tankar men tyvärr lyckades hon krossa honom innan det hände. Människan har begått en dödssynd, människan har varit otrogen. Otrogen la grand, i flera månader!! Usch, USCH!!!! Jag blir rasande men ändå glad för han är äntligen friiiii! Den här människan sitter såklart i samma hus som mig så jag måste någon gång se henne... Kommer vilja dra henne i håret och spotta henne i ansiktet! Otrogen.. VAFAN tänker man då? Och inte en engångsförteelse utan det största sveket av dem alla, ett annat förhållande bakom sin partners rygg!

Nej, nu måste jag gå och träna för att bli av med min ilska!

Inga kommentarer: