onsdag 7 januari 2009

Nyårslöfte


Brun och glad på jobbe i somras... Skulle man fota idag skulle man se en grå människa ;)

Verkligheten är här... På riktigt! Försökt gömma mig under skrivbordet utan framgång... Dagens motto får bli en sak i taget!
Innan lunch = Data Center Discovery tour
Efter lunch = GW8 TechExchange
Håller jag detta är jag nöjd! Men med en splittrad hjärna efter för mycket roligt får vi se... Hehe..

Igår var en jätte bra dag! Träffade tre söta tjejer och fikade nere i hamnen. Snön föll utanför och det var härligt att bara sitta och snacka skit i flera timmar! Har egentligen inte fikat sen jag slutade plugga. Insåg att jag har saknat denna menigslösa syssla! Mer fika med tjejkompisar blir här mitt nyårslöfte! Bättre sent än aldrig! =)

Jobba jobba jobba jobba jobba jobba

Inga kommentarer: