tisdag 27 januari 2009

Besvikelse för mina läsare



Jag måste tyvärr besvika alla nyfikna läsare (läs:Kalmarbruttorna) som väntar på detaljer kring kvällens tänka fiasko. Inställt.... Eller tjaa, fullbokat! Synd, jag hade verkligen *host* sett fram emot förnedringen! Nej, istället blir det ett vanligt pass bland alla andra smidiga själar på Friskis!

Jag har denna vecka även testat på livet som guldfisk! Trodde veckan var fullbokad varje kväll, visade sig att det är nästa vecka... Guldfisklivet visade sig ganska bra då det känns som när man ställer om till sommartid och man vinner tid. Och jag vann en hel vecka istället för endast en timme! Malin är nöjd!

2 kommentarer:

H-lena sa...

Buuuuuu!

Unknown sa...

Nu blev jag ju nyfiken :o) Hade det något med dans och stång att göra? Hahaha...hmmm...harkel, har testat och det var svinkul!