söndag 25 april 2010

Hej, I'm alive!


Det är söndag och jag har inte bloggat på hela veckan. Ajaj, vad har hänt?
Jag ligger här med en middag bestående av chips, godis och gucca... Ångest? Näpp! Man får ha en sån här söndag när ens kille åkt till ett 26 gradigt Barcelona! Jag ska räkna dagarna till på torsdag när det är dags för mig att åka ner! Kollar på Wipeout, ganska värdelöst program men kul eftersom Kristian är med! Har ikväll fått stämpeln stekare och fikarproffs och jag håller tummarna för att han vinner för han är nu i final. Heja heja!


I fredags kom Äskil hem med världens bästa överraskning, något jag velat ha så länge! En koskinnsmatta!! Den är perfekt precis som han!


Vad har annars hänt i veckan... Jobbat, tränat liiite o d va typ allt! Så, svaret på va som hänt med mitt bloggande är brist på fantasi och mycket duschande! :) Badrummet är så snyggt, det finaste jag haft! Ska dock upp en duschvägg trots allt för just nu är det vatten ÖVERALLT.. Men vad gör det när vi faktiskt har en dusch att blöta ner med?

Inga kommentarer: