torsdag 1 april 2010

Glasögonorm

Igår var en riktig skitdag! Eller, den började bra, men sen hände något vid 4 tiden. Jag crashade lite, vaknade upp ur koman vid 21 tiden efter att ha legat under en filt i några timmar. Panikkänslor och ångest. Fan fan fan, väggen ligger o lurar...

Men idag känns det bättre, jag stänger ute allt och försöker tänka på annat. Tänka på sådant som inte stressar mig. Jag måste hitta tillbaka till min säkra hörna o starta om. Snart är sommaren här och då får jag vila upp mig, snart...

Idag ska jag till optikern. Whaa... tror ögonen börjar bli äldre, tror jag börjar bli gammal. Gammal o blind. Nej, men terminalare kan det kanske vara dags för. Nu har jag haft ont i huvudet i över en månad och det stör mig! Ska man behöva bli glasögonorm för att ta bort den, so be...

Inga kommentarer: