onsdag 7 april 2010

Jag hyllar hantverkare

När jag kommer hem efter jobbet vill jag byta om. Av med tajta obekväma grejjer och på med mys. Igår var inte annorlunda, förrutom att det inte gick! Möttes av en vägg av isolering... Haha, snacka om paff! Rakt fram är min klädkammare (läs: min klädsal) och till vänster är vårt sovrum. Humor :)

Vänder man sig ett halvt varv till höger ser det ut såhär. Ser du potentialen?

Tro inte att jag är bitter, tvärtom! Jag hyllar våra hantverkare! Väldigt ovanligt tror jag, men hör upp där ute! Dom existerar, och dom finns i Vaxholm! Dom är där när jag vaknar och dom är där när jag kommer hem. Alla för att vi ska få ett härligt badrum! Ok, än är det inte klart, men so long - bara cred till teamet! Jag känner mig helt bekväm, lite oduschad o smutsig, men helt bekväm!

1 kommentar:

camilla sa...

jag ska tänka på dig när jag sitter vid bordet! :D

Gud va härligt med nytt badrum!! :) Det är vårt nästa projekt, men det får nog dröja lite för just nu är jag less på renovering, för en stund iaf ;-)