torsdag 15 april 2010

Trögstartad

Jag är trögstartad idag. Har vart på kontoret i snart en timme och inte lyckats åstadkomma speciellt mycket. Snackat lite med en partner, skickat vidare några leads, ja that's it. Tänkte att jag kanske skulle passa på o uppdatera bloggen lite. Funderade på om det hänt något drastiskt, något kul, något spännande att skriva om. Njaaa...

Satte mobilen på laddning o så dök bilder upp på skärmen, så tänkte att det kanske fanns något kul där att dela med mig av. Icke, men jag gör det ändå!

För några veckor sen va ja o några fina brudar på Cosmonova. Tänkte att det kunde vara en mysig söndagsaktivitet. Bokade in oss på en 3D visning av dinosarier. SHIT vad tråkigt det var! Utbildningsfilm om fosiler typ. Icke att rekomendera.. Tog en sväng på naturhistoriska efter o stötte på det här.. Tack o lov att det går frammåt! Var man snygg förr???



Vi har en vanlig rislampa i taket i vårt sovrum. Det bor en gitarist i den, kolla - ser du?? Han håller oss sällskap!


I tisdags var det dags att slänga allt från badrumsrivningen. Det är helt otroligt hur mycket material det blir! FYRA vändor fick vi åka med fullastat släp.. Galet! Men nu är det borta och nu kan vi börja vårpyssla i trädgården. Igår när jag kom hem stod Tompan och krattade på framsidan. Bort med gamla löv och skräp, fram med vårblommor och mörk mustig jord!


Det var d! Mycket spännande, I know... Nu ska jag starta dagen!

Inga kommentarer: