fredag 7 maj 2010

Mr Barcelona


Igår kom Mr Barcelona hem igen, äntligen! Var härligt att vakna med en sovvarm kropp bredvid sig igen.

Det är fredag och idag händer två roliga saker och jag kan inte skriva om någon av de eftersom man aldrig vet vem som läser bloggen! Men en sak är för mig och en sak är för en vän så det blir både till att ge och ta idag!

Hela veckan har solen skinit och jag har suttit instängd som resten av befolkningen. Nu är det helg och det blir pyssel med båten (pfftt) imorgon och prepp för bröllopsfotograferingen på söndag och så ska det vara skitväder. TACK! Får skylla på Mr Barcelona som tog med sig skitvädret hem... :)

Vi har stopp i avloppet i tvättstugan så när man tvättar är dte vatten överallt. Nu ligger det en stor torkat fläck och påminner mig om översvämmningen... Men jag är lat och rensar det inte. Illa illa... Målet är att det ska göras i helgen, jag återkommer med spännande fortsättning... :)

Inga kommentarer: