tisdag 4 maj 2010

Tillbaka i verkligheten


Det kliar på hela min kropp. Brännan börjar flagna av och jag riktigt känner ur jag blir rynkigare! Jag som skulle bli bättre med solskyddsfaktor! Ajaj, men man lär sig av sina misstag! Frågan är bara hur många gånger som krävs innan man är fullärd?

Jag är iallfalla hemma igen från en helt fantastisk helg i Barcelona. Alla snackar om staden och nu fattar jag varför! Inte ofta man svär på att åka tillbaka någonstans, men Barca kan förvänta sig ett återbesök av mig iallafall!

Igår var jag alltså tillbaka till kontoret. En riktigt sönderstressad dag när allt verkade vilja gå fel... Men! Fina F förgyllde dagen med ett nallebud!


Här hemma skiner också solen, inte lika varmt men den skiner! Äntligen är våren här. Det blommar o knoppar sig. Ja hos oss blommar rabatten men vad händer med vår häck? Varför är den fortfarande vinterbrun medan grannens grönskar?

Inga kommentarer: