onsdag 12 maj 2010

Radhus = barn?


Onsdag som är som en fredag, fast ännu bättre eftersom det bara är halvdag! Regn stod i väderprognosen, men solen skiner där ute!

Det här är en bra dag!

Igår var det invigning av baksidan! Middag ute och klippa gräset. Grannar kom förbi och hälsade och som vanligt fick man frågan "Och har ni några barn?". Är man konstig som bor i radhus utan barn? Bör man trängas i en liten lägenhet och sitta i skuggan på en balkong tills den dag man bestämmer sig för att bli tjock? Nej nej nej... Jag älskar vårt hus! Jag älskar alla rummen! Jag älskar vår tomt! Jag älskar vårt fallfärdiga kök! Ok där gick jag för långt... Jag hatar vårt kök...

Nu är det dags för översättningar, yeehaaa vad tråkigt!

1 kommentar:

Frida sa...

japp radhus=barn så det är bara till o sätt igång :)