torsdag 20 maj 2010

Vad hände?

Någon gång efter lunch igår kraschade både min mailbox och jag. Jag har feber och mår skit, har ont i hela kroppen och undrar var det kom ifrån! Brukar ju vara att man är lite förkyld o hostig, men jag har i stort sett bara feber! Och min mail, den vill helt enkelt inte uppdatera sig och jag har ingen ork att sitta med ett miffo på supporten som inte vet vad han ska göra för att dom e så inkompetenta!!!

Har tryckt i mig tabletter nu så febern e på väg ner, eller ut kankse man ska säga. Svettas som en gris... Så jag ska försöka äta något medan jag orkar. Dock har vi inget gott hemma :(

På lördag är jag frisk. Punkt.

2 kommentarer:

Prytz sa...

den jobbiga baksmällan efter att ha spenderat en hel helg vid båten i linne, i tron om att våren är här...moder jord - u bitch - lurad igen!

Malin sa...

Nej nej nej.... det ÄR sommar och det VAR varmt!