onsdag 3 mars 2010

Energi

Sol! Helt otroligt, jag vet inte när jag senast såg den! Jag hoppas på ett rejält energitillskott! Men för att ens komma igång måste jag gå på jakt efter en banan nu, hungrigast i stan!

Igår drog Desperate Houswifesäsongen igång igen. Dröm! Blev Tacomiddag hos F&M, Kollade även på två nya serier
- Dating in the dark: Hur komemr de på alla dåliga idéer? Haha, men jag skrattade gott när de fick se varandra. Ska handla om att man ska träffas utan att dömma efter utseende, men i slutändan handlade allt om det! Ha, misslyckat...
- Cougartown: Courtney Cox som nyskild sexy mama som säger allt som poppar upp i hennes huve. Bra bakisTV, men stannar nog där.
Ikväll börjar Greys Anatomy, men jag har inte 5:an! Panik... Bokar redan bums reprisen på söndag!

Idag ska jag känna på papper, peta o vända o fundera. Det blir skoj!

Later!

Inga kommentarer: