tisdag 30 mars 2010

Nattsudd

Idag är jag så trött så trött. Jag o Tompan pratade om hur pigga vi börjat bli på mornarna efter att vi tog bort TV'n från sovrummet. Istället lägger vi oss med en bok och somnar inom några minuter. Senast kl 23 är vi numer i drömmarnas land.

Igår blev det inte så. Jag hoppade på motionscykeln först vid 22.30 och sen checkade vi hotell i Barcelona i 2 timmar. Somnade inte innan 01 inatt, och här sitter jag och kommer ihåg hur det kändes på förmiddagarna när TV'n fortfarande höll oss vakna sent in på natten.

Men snart är det påsk och ledighet! Eller ja, ledighet från jobbet iallafall. Dock kommer vi inte sitta ner i många sekunder då badrummet nu ska rivas! Det jag nu tänker på är hur svettig man kommer bli när man sliter ner garderober, tak, väggar, golv och badrumsmöbler - och INTE kunna duscha efteråt!!! Mmm, fantastiskt...

Inga kommentarer: