torsdag 18 mars 2010

Mina tårar blir till is

Ryktet går, jag vet inte om det är sant. Jag ber till gudarna att det inte är sant! Min positiva inställning till det är borta, helt borta. Enough is enough!
8-10 minusgrader nästa vecka, hela nästa vecka. WHAT! Jag har ju kastat in min vinterjacka i djupet av garderoben och dammat av skinnjackan. Näääeeej (avgrundsvrål)

Har vart ute och joggat två gånger den här veckan o ska kila ut efter jobbet idag me. Om det plötsligt ska bli midvinter igen förstörs allting! Kommer förfrysa lungorna om ja ska ut o flåsa, o så kommer ja ramla o bryta lårbenshalsen eftersom allt vatten som just nu tinas upp kommer bli en stor jäkla isbana.

Som sagt - NOT OKEY!

1 kommentar:

martina sa...

Här är snön bara grå och tråkig, men snart borta. Skönt! Och din deal lät riktigt lockande. Nästan så att jag kan komma upp och hjälpa er ändå :D Kul ju!