tisdag 16 februari 2010

Fågelbo


Dag 1 är avklarad med utbildning och jag är tillbaka på hotellet. Ikväll blir det middag på The Warren som ligger ute på en åker i närheten :) Hoppas på att klara av kvällen utan magsjuka!

Här är min utsikt, ser ni det stora gula höghuset i bakgrunden? Det har stått tomt i flera år och är riktigt risigt. Trasiga fönsterrutor och fult fult fult. Jag frågade varför det inte har rivits. Tydligen har fåglarna tagit över det och det bor falkar där som är fridlysta så de kan inte. Herregud, det är vad jag kallar stort ugly fågelbo!

Något annat som också är ugly är Engelska kids. Alla går runt i svart hår med utväxt, för mycket smink och för mycket fett på kropparna. De glider runt i trasiga Uggs kopior som jag tror är köpta i en av butikerna där nere för 9£ och tycker de är as snygga. Skabb passar som bra förklaring...

Fick mms från Tompabo, golvet är inlagt i min klädkammare!! Weeha! Så jäkla hett, där ska jag svassa runt mest hela tiden :D

1 kommentar:

Camilla sa...

LYX med egen klädkammare!! :) Vi har för litet, eller snarare två barn som kräver rum.. hmm.. kanske ska köra ut dem o bygga om det till eget dressingroom? :D

Segt o va i Bracknell, låter ju inte som nåt höjdarställe direkt..! Skönt att du ska åka hem snart :)
Kul o se dig på bilden oven (även om du ser aningens butter ut) det var ju SÅ LÄNGE sen jag såg dig! :)
Kram