måndag 15 februari 2010

London? Nej Bracknell..


Sitter på hotellet i Bracknell. Skulle vara härligare o skriva London, men är trots allt 40 minuter utanför så ska inte ljuga... Man köper en flygbiljett till London och hoppas storstad, hoppar in i en taxi på flygplatsen och säger Bracknell please, åker i 40 minuter rakt ut på landet och hamnar i en betonglåda och får en nota på 95£. Glad chef man kommer ha? Nää....


Jag har varit här en gång tidigare, för 2 år sen. Såg dock inte så mycket då jag tillbringade all tid på knä i det här rummet.

Magsjuk, nyanställd och vilse i England, ingen hit kan jag lova!
Hoppas på bättre resultat den här gången, även om badrummet ger mig kalla kårar!


Nu ska jag gå en trappa ner och möta lite kollegor och dricka ett glas vin... Jag har det bra här, men hade hellre legat och kollat OS med min underbaraste grabb där hemma! Men man kan inte få allt här i livet!
Häpp!

Inga kommentarer: