torsdag 25 februari 2010

Ny dag

Ny dag, ny energi, ny inställning. Vaknade av att solen sken in bakom gardinen och Sverige åkte ut ur OS. Eller ja, bara ur hockeyn förståss och den intresserar mig inte ett dugg så...

Idag installerades kontoret hemma och jag ska ha en städa undan skit dag utan att svara i telefon och utan att stressa upp mig. Känner att jag måste komma i synk igen innan helgen.

Idag ligger fokus på en sak i taget och jag måste komma till insikt med att jag inte är hjärnkirurg utan en enkel marknadsförare. Ingen dör om jag glömmer något, råkar göra något lite för sent eller helt enkelt misslyckas totalt. Ingen dör!

Imorgon är det fredag och då kommer ren glädje i en förpackning av två. På lördag kommer ren glädje i förpackning av 30+. Se, det finns ett liv utanför mailutskick, telemarketing, event och marknadsplaner.

Inga kommentarer: