torsdag 18 februari 2010

Pink Walk-In Closet!

Då var hemma i fina Vaxholm igen! Fina hus, snön ligger vit och maten är ätbar!
Blir till att jobba hemifrån idag för att hinna ikapp med allt som blivit liggande under veckan.

Projekt klädkammare går frammåt, åh det kommer bli så grymt!! Jag kommer ha den coolaste walk-in closet i Sverige, jupz! Och största! Men det är fint, då har jag en bra förklaring till varför jag måste köpa nya kläder, hehe..
Här kommer en liten sneekpeek :)


Räckena runt trappen är också klara, vilket lyft! Man glömmer snabbt hur det sett ut. Brunt brunt brunt! Ska bli så skönt att bli av med röda mattan också, men det får bli efter badrummet. Lika bra att slita på den under renoveringen!



Imorgon... Åh vad jag längtar tills imorgon! Då ska jag testa bröllopsklänningar! Shit vad nervös jag är, tänk om alla bara e fula? Tänk om jag inte hittar ngt alls? Äh, det ska nog gå bra! O den ska få bo i min fina rosa klädkammare :)

5 kommentarer:

martina sa...

Grym klädkammare! Rosa liksom, underbart. Önskar jag hade en klädkammare. Just nu bor mina kläder i ett allt för trångt utrymme. De blir lätt mörkrädda stackarna, så de brukar bo lite överallt istället; säng, soffa, stol...

Tack för pepporden tidigare :) Det ska bli underbart skönt att få komma igång.

Lycka till med klänningarna!

H-lena sa...

HEJJA FERRYYYYYYYY!!!!!

Snygg walk in closet hörru! Vill också ha. När får jag se den 'live'?

Å lycka till i morn på bröllopsklänningsjakten. Ett MMS eller två skulle jag kunna tänka mig. *hint*

Puss

Lise sa...

Och jag som trodde jag hade en grym garderob - detta är ju nåt alldeles extra ;) Är lite nyfiken, hittade ni Noppe-mattan? Så roligt att se att det går framåt, nu borde jag verkligen få tummen ur och lägga upp lite bilder på vår renovering.

Tror du kommer hitta massa fina klänningar och du kommer att bli så vacker! Underbart!

Kramar Lise och en sovande Juni

Prytz sa...

AJ LAV JOR walk-in.... kan mina kläder få hyra några platser??? Av någon konstig anledning har min garderob krymt under min vistelse i Japan och ännu konstigare är att Niklas's har växt....hm?!?!

Idag skall det letas utav bara helvete!!! Jag har på känn att det är nu det händr, jippie va skoj det skall bli!

och du. nu är jag allvarlig. har ju inte sett det på riktigt men är inte den röda mattan i övre hallen ganska cool, speciellt till det vita ni nu målat?!?

Malin sa...

Jo man kan ju luras av mina proffesionella bilder, men nej. Den är as ful, sliten o jävlig in real life! :)

Ses snart i snökaoset!