onsdag 24 februari 2010

Väggen

Jag orkar inte prata med någon, jag orkar inte jobba med något, jag får panik när jag ser 125 olästa mail, jag är inte hungrig, jag känner mig apatisk, jag känner att jag inte orkar bry mig, jag känner undantryckt panik, jag vågar inte titta på todolistan, jag kan inte tänka rationellt, jag orkar inte åka hem, jag får ångest när jag inser att jag ska sitta i telefonmöte mellan 14-18, jag tycker de flesta är dumma i huve, jag orkar inte skratta åt skämt, jag har fått mål jag inte känner mig bekväm med, jag kanske ska bli av med min bil...

Hur vet man om man är nära väggen?

3 kommentarer:

Jennie sa...

När man funderar på om man är nära den? Låter inte bra det där, vännen! Ta hand om dig! Puss & kram

H-lena sa...

Nej men fy. Gör allt i min makt för att telepatera över lite positivism samt en gnutta lugn. Puss darlin'!

martina sa...

Hörru. Ta hand om dig.