torsdag 11 februari 2010

Perfektion i liten kropp

Igår träffade jag äntligen fina fina Hella! Det betydde även att jag var tvungen att köra till den södra sidan av stan. Tacka f*n att man inte bor där, helt galna bilköer! Skulle vara en psykisk pärs att åka i dem varje dag. Rullar fram i 20km/h, sen tar d stopp o så vidare...


Alla barn är ju söta, så är det, men vissa är liksom nästan perfekta. Hon var perfekt, helt underbart söt!! Och mamma upp idagen, så kommer bli en riktigt snygging som de kommer få hålla koll på i tonåren :) Längtar redan tills på lördag när jag får träffa fina familjen igen! Då blir det till o laga musslor me Vikke!


Ikväll ska jag och fyra fina bruttor träffa Lena Svensson 43 år, föreläsare och livscoach.. Haha, vi ska gå på en självkänslakurs! "Jag är bra, jag är bra, jag är bra...."

2 kommentarer:

martina sa...

Hälsa familjen från mig! Sötaste små händer.

Jossan sa...

Vi längtar redan tills på lördag =)