onsdag 3 februari 2010

Maneter

Läser på Aftonbladet om maneter som dödar inom några sekunder.. Seriöst!! Finns på stränderna i Thailand, va?? Om d nu är så, varför åker man till Thailand o badar? Verkar vara korkat....

Snön är tillbaka... Det snöar as mycket, det blir kaos o folk dör i trafiken. Sen blir det varmt i 2 dagar och vägarna blir torrare och livet lättare. Sen börjar det om! Kan det inte toksnöa och sen bra va så. -5 och sol ett tag så man får njuta!

Borde sätta mig i bilen nu men har såklart ett möte vid 16 så får snällt sitta kvar o se kollegorna droppa av en efter en...

Imorgon har jag ett möte i Tyresö kl 10. DRÖM! Betyder att jag får möjlighet att ta en lunch med Mickis som jag aldrig hinner träffa! Så imorn får jag pussa på Ida-Minou, tjohoo!

Nu ska ja korrläsa en pryttel på 7 minuter innan mötet börjar. Effektivitet kallas det!

Inga kommentarer: