onsdag 24 februari 2010

Under en snöhög

Det känns som om jag gått under jorden, som om jag inte pratat med någon på närmare två veckor, som om snön lagt sig som en fluffig dimma omkring mig!

Först var det England, sen var det besök av chefen och det betyder långa dagar och ingen tid för privatliv. Kvar sitter jag och pillar i en oändlig lista på saker som måste göras. Vilket plockar man upp först? Det finns en gräns när man får FÖR mycket att göra, då försvinner effektiviteten och kvar sitter man som ett gapande frågetecken.

Tog 1,5h till jobbe idag, 45 minuter bara från Häggvik, helt sjukt! Köer köer köer. Tack o lov att jag inte skulle in till stan! O tack o lov att min väntan var inne i en varm bil med skön morgonradio istället för på en iskall busshållplats!

Jag älskar snön, men jag hatar besvären den skapar! Tänk om vintern kommer stanna ända in i slutet av april. Vad sjukt det vore.

Inga kommentarer: